سایت چکیده مفتخر است در زمینه ترجمه چکیده های پایان نامه ها منحصرا از فارسی به انگلیسی و نیز فراهم نمودن اطلاعات بورسی به صورت مختصر و مفید به ارائه خدمت می پردازد.

آموزش بارگذاری فایل جهت ترجمه


پژوهشگر و دانشجوی گرامی،

سایت checkideh.com با هدف خدمت رسانی و کمک به شما و به منظور ترجمه سریع چکیده های پایان نامه های دانشجویی، مقالات علمی-پژوهشی و گزارشات تخصصی ایجاد گردیده است.

بدین منظور، ابتدا متن مورد نظر خود را در یک فایل Word وارد نمایید تا تعداد کلمات آن مشخص گردد. تعداد کلمه ها به صورت عدد در گوشه پایین سمت چپ فایل شما نوشته می شود.

نمایش تعداد کلمات در Word

سپس در گوشه بالا سمت راست یا صفحه اول سایت رشته خود را انتخاب نموده و متناسب با تعداد کلمه متن خود، یکی از فایل های نمونه موجود در سایت را خریداری نمایید. بدین صورت که تا 250 کلمه فایل 250 کلمه ای، بین 250 تا 350 کلمه فایل 350 کلمه ای، بین 350 تا 450 کلمه فایل 450 کلمه ای و برای تعداد کلمات بیشتر از آن به بخش سایر فایل های ترجمه مراجعه نمایید. توجه نمایید که این فایل ها به صورت فایل نمونه می باشند، نه ترجمه فایل شما!

پس از خرید فایل مورد نظر، شماره سفارش دریافتی و فایل متن خود را به آدرس ایمیل checkideh@gmail.com ارسال نمایید. مطالب مورد نظر خود و زمان مورد نظر جهت دریافت ترجمه را نیز در متن ایمیل وارد نمایید. فایل مورد نظر در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.

لطفا به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:

  • تنها هزینه ای که از مشتری دریافت می شود هزینه ترجمه است.
  • ترجمه ها به صورت ویرایش شده و به صورت فایل word یا pdf بنا به درخواست شما ارسال می گردند.
  • تایپ ترجمه ها به صورت رایگان انجام می گیرد و بابت آن از شما هزینه ای دریافت نمی گردد.
  • زمان آماده شدن ترجمه شما متناسب با حجم کار و در دسترس بودن مترجم متغیر است، خواهشمند است در این زمینه شکیبا باشید.
  • قیمت های درج شده تا پایان سال 2018 اعتبار دارد.
  • قیمت ترجمه در سایت checkideh.com در پایین ترین سطح قرار دارد، لطفا درخواست تخفیف نفرمایید.
  • در صورت مغایرت بین هزینه پرداختی و تعداد کلمات متن ارسال شده، انجام ترجمه منوط به تصحیح مبلغ پرداختی خواهد بود.
  • توجه نمایید که فایل ها تنها از طریق ایمیل ارسال گردد. پیگیری سفارش از طریق سایت هم تنها با داشتن ایمیل میسر خواهد بود.
  • هرگونه نظر، سوال، پیشنهاد و انتقاد خود را از طریق ایمیل checkideh@gmail.com و یا بخش تماس با ما در سایت ارسال فرمایید.

  انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 333

دیدگاه های کاربران (0)

سوالات و نظرات خود را در قسمت "تماس با ما" با ما در میان بگذارید.

تمام خدمات و فعالیت های این سایت حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه، تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما